Producenci

Zaloguj się

Reklamacje i zwroty

Reklamacja i gwarancja

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymasz wraz z towarem.

Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś spełnić następujące warunki:

 

  • do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon wraz z gwarancją, oraz wypełniony formularz zwrotu
  • do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon.
  • opis reklamacji ( co się dzieje z produktem nie tak, jakie uszkodzenie posiada itp ).
  • produkt powinien zostać zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym (jeśli takie posiadał).
  • klient odsyła towar na swój koszt, a sklep pokrywa koszt wysyłki do klienta, jeśli reklamcja jest zasadna i towar został wymieniony na nowy lub naprawiony w ramach gwarancji.
  • czas na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni roboczych od dnie otrzymania uszkodzonego towaru.
  • w przypadku niezasadnej reklamacji sklep w formie pisemnej ( e-mail lub list polecony ) poinformuje klienta o przyczynach nie uznania rekalamacji . Zwrot towaru następuje wówczas na koszt klienta.
  • Zwrot produktu – gwarantowane 10 dni na zwrot
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:

 

  • produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
  • produkt zwracany jest w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym, jeśli takie posiadał,
  • do zwracanego produktu dołączona jest faktura/paragon i gwarancja oraz wypełniony formularz zwrotu
  • klient odsyła towar do nas na swój koszt ( nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem )
  • w przypadku uszkodzenia w trakcie transportu do nas towaru, to nadawca ( klient ) bierze na siebie odpowiedzialność za zabezpieczenie przesyłki i ewentualne reklamację u przewoźnika 

Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania kolejnych zamówień od Kupującego, jeśli Kupujący odstępuje od umowy bez podania uzasadnionej przyczyny.

W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru, po pomniejszeniu jej o koszty wykonania przelewu. Nie możesz żądać zwrotu kosztów dostawy i odesłania towaru.
W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

 

Bezpieczna dostawa

Oferujemy Ci także możliwość bezpiecznej dostawy towaru. 

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, masz również obowiązek w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, niekompletny lub są inne zastrzeżenia do produktu należy również spisać protokół szkody. 

Reklamacje bez protokołu szkody nie będą rozpatrywane.

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Cenniki do pobrania

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Statystyki

Produkty:
117
Kategorie:
17
Nowości:
51
Promocje:
0

Waluty

Wersje językowe

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl